Dysthymia

Itt vagyok 41 évesen, van egy csodálatos családom (kedves feleség, okos, aranyos gyerekek), szép nagy lakásom, munkám, amiben jó vagyok, és amivel nagyon jól is keresek - és mégis (majdnem) állandóan szomorú vagyok, semmihez sincs igazán kedvem, semmi sem tud lekötni. Még pár év, aztán megöregszem, akkor meg már végképp késő lesz, és majd verhetem a fejemet a falba, hogy nem is éltem igazán, amikor még megtehettem volna. Erről gondoltam most blogot írni.

Legutóbbi hozzászólások

Látogatók

2010.05.28. 00:30 Groix

Harmadik erotikus masszázs élményem

Ez nem volt annyira régen, talán tavaly ősszel lehetett.

Egy Eszter nevű masszőzhöz mentem el. Nem tévesztendő össze az Eszter nevű ismerősömmel, akiről főleg sörözések kapcsán szoktam írni.
Igazából (az előzőekkel ellentétben) őt nincs különösebb okom cikizni, a tapasztalt negatívumok valószínűleg a műfaj korlátaiból vagy a magam hozzáállásából fakadtak.
Évek óta gondolkodtam rajta, hogy felkeressem, mert nagyon rokonszenves, értelmes és belevaló lánynak tűnt a képei alaján (és végül valóban annak is bizonyult), de jó darabig valahogy mégse mertem rászánni magam, hogy elmenjek hozzá.
 
Rengeteg, csupa pozitívumot tartalmazó beszámolót lehet róla olvasni a neten, valószínűleg pont az volt az egyik hiba, amit elkövettem, hogy túlságosan gondosan át is tanulmányoztam az összeset.
 
Eszter rendes volt, a kedvemért belement egy egész lehetetlen időpontba.
Egy lepukkanat panelben rendel, a megbeszélt időnél korábban értem oda, a kapu zárva volt, viszont esett az eső, ezért szerettem volna bejutni. Ez végül sikerült is, valaki mögött ügyesen beosontam a lépcsőházba. Itt jött viszont a következő gond: a földszinten, a lift mellett van a szalon. A bejárat előtt várakoztam Eszter érkezésére. Mivel nagy eséllyel az öszes lakó tudja, hogy milyen tevékenység zajlik az adott ajtó mögött, ezért eleinte zavart mosollyal néztem a lifthez igyekvő lakókra, majd később megpróbáltam gondosan belemélyedni az egyetlen nálam lévő papírba, a XIII. kerület GoogleMaps-ről kinyomtatott térképébe.
Aztán Eszter megjött, beengedett a lakásba. Elég hosszan beszélgettünk, jó hangulatban, bár viszonylag felszínes témákról.
A beszélgetés során megemlítette, hogy hány éves a gyereke, egy másik ponton pedig azt, hogy hány éves volt, amikor szült - ennek a két numerikus adatnak az összege 35-öt tett ki, ami a számomra önmagában egyáltalán nem lett volna zavaró, mivel viszont a hirdetésében 30 évet ad meg életkorként, fölmerült bennem ennek alapján, hogy lehet, hogy ez a lány nem mindig mindenben mond igazat. Másrészt persze miért lepődök meg ezen egy olyan műfaj esetén, amely eleve a illúziók keltéséről szól?
Ahogy említettem, jó hosszan beszélgettünk (egyébként a szoba két átellenes pontján ülve - nem én helyezkedtem el így), olyan bő félóra után már éppen kezdtem volna időhúzásnak érezni ezt a tevékenységet, de erre Eszter is ráérezhetett, mert ebben a pillanatban javasolta, hogy lássunk munkához.
Ő csúszkamasszázzsal foglalkozik (értelemszerűen meztelenül), tisztáztuk, hogy menet közben bárhol szabad őt simogatni, de csak kézzel. Ez így teljesen rendben is volt a számomra (főleg, mert ez jelentős előrelépés volt a korábban említett masszőzökhöz képest).
Jó és szakszerü volt a masszázs. Aztán lelocsolt engem is meg magát is valami olajjal és elkezdett rajtam csúszkorálni föl-le, föl-le. Ez is nagyjából a várakozásaimnak megfelelöen alakult, bár az (előmelegített?) olaj egy idő után kihűlt, és akkor már kicsit hideg érzés volt, ahogy Eszter teste újra meg újra hozzám csapódott. Eszter kedves volt, gyönyörű alakja és szép feszes melle van, tényleg lehetett is simogatni... Ezzel együtt, ahogy akkor, közvetlen a masszázs után felírtam a naplómba, és ahogy azóta is visszaemlékszem a dologra, nem annyira az erotikus, mint inkább a „vicces” jelző írja le legpontosabban az élményt.
És itt jön még a képbe a túlzott utánaolvasás hátránya: Rengeteg vendég emelte ki külön a beszámolókban, hogy milyen meghitt hangulata van annak, amikor Eszter a masszázs végén odabújik melléjük, és átkarolja őket. Így amikor jó lett nekem (ráadásul hamarabb, mint szerettem volna, de vegyük úgy, hogy ez nem az ő hibája volt), akkor tudtam előre, hogy most jön az intim odabújás. És amikor erre valóban sor is került, akkor valahogy pont emiatt nem éreztem a dolgot igazán meghittnek, sőt.
 
De mondom, undok vagyok - Eszter értelmes, kedves lány, jó beszélgetőpartner, ügyes masszőz, nyilván nem ok nélkül van annyi rajongója.
Az, hogy fiatalabbnak hazudja magát és hogy velem is csak azt és úgy csinálja, mint mindenki mással, az valószínüleg többé-kevésbé a szakma velejárója, aligha hibáztathatom érte.

Mégis, mégis, a sok éves álmodozás után úgy érzem, hogy elvesztettem minden érdeklődésemet iránta, így nem szerepel a terveimben, hogy valaha is visszatérjek hozzá.

38 komment

Címkék: eszter erotikus masszázs


A bejegyzés trackback címe:

https://dysthymia.blog.hu/api/trackback/id/tr572035314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vén betyár 2010.05.28. 04:45:16

Hogy még fizessek is érte, hogy egy VADIDEGEN nő csúszkáljon rajtam...
Meg még várjak is rá...
Ráadásul hazudós is!
Még ha fizetne se...
BRrrrrrr
Kilel a hideg!
Csupa libabőr lettem...

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.05.28. 08:15:54

@vén betyár: :D:D,

@groix: jaaaj, hogy miken problémázol, a biológiai és kronológiai kor lehet különböző, egyszer az egyiket mondta, másszor a másikat.

gilo 2010.05.28. 14:51:31

Így van ez az álmodozással ... Ilyenekről tényleg nem érdemes álmodozni.
A korán nem problémáznék.
Az összebújásnak meg csak akkor van értelme, ha nem hivatásszerű.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.03. 23:47:44

@gilo:

Egyetértek: egy szexmasszőz ne bújkáljon mellém és ne akarja elhitetni, hogy neki legalább akkora élmény, mint a kuncsaftnak; tegye a dolgát, oszt' jónapot.

Az egyik haver mesélte, hogy kurvánál volt, aki megjátszott egy nagy orgazmust. Mire a srác:

- Baszki, ha neked is jó volt, akkor kvittek vagyunk: add szépen vissza a lóvém!

A ribanc meg nézett ostobenkón; a haver meg persze röhögött és eljött.

Groix · http://dysthymia.blog.hu 2010.06.04. 10:13:24

@tiboru: Ezt bunkóságnak tartom.
A lány csak a munkáját végzi, az orgazmust is azért játssza meg, mert tudja, hogy a vendég (átlatában) ezt igényli - nekem ugyan nem hiányozna, de a beszámolós oldalak tanúsága szerint a kuncsaftok azokért a nökért vannak leginkább oda, akik úgy tesznek, mintha elélveznének.

Szóval a lány csak azt tette, ami a dolga, a haverodnak meg, ha kurvához jár, semmi erkölcsi alapja rá, hogy lenézze a nöt.
Megalázni valakit (mert a fizetés nélküli lelépés elsösörban ezt jelenti - lásd pl. Örömlány erröl szóló posztját) pedig semmilyen körülmények között sem elfogadható.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.04. 10:33:54

@Groix:

Csak poénkodott a pénz visszakérésével, természetesen nem vette vissza.

Ez a "ki nézi le és miért a kurvákat, ha egyáltalán" téma kifejtése meg most meghaladja a rendelkezésemre álló időt, de majd egyszer erről is cseveghetünk.

vén betyár 2010.06.04. 10:44:50

@Groix: A NŐ nagyon értékes, igyekszik a legmagasabb áron eladni magát.Elérhetetlen, eljátssza az ősi násztáncot a vágyakozó, szerelmes ffinak - és közben megteremti a saját konkurrenciáját, a legősibb mesterséget.A ffi sokszor elfoglalt, fontos, teremt, alkot, vagy CSAK éppen a családjáért gürizik /és még otthon is elvárja tőle társa -hm. teljes joggal -, hogy udvaroljon is /megkéri az együttlét árát!/, de arra van egy kis ideje, pénze, hogy olcsó szerelmet vásároljon az erre szakosodott örömlányoktól, akiknek ő csak egy ügyfél, egy balek, egy vendég...
Röviden.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.04. 10:54:16

Még egy hasonlat, most jutott eszembe:

A prosti igénybevétele olyan lehet, mint a gyorsétterem vagy a benzinkútnál vásárolt szendvics elfogyasztása: éhes vagyok, nincs időm-pénzem-kedvem étterembe menni, tehát bedobok valamit a gyomorsav ellen.

Az orgazmus meg az extázis kurva által történő megjátszása olyan, mintha a Mekiben vagy a Mol-kútnál csokornyakkendős pincér adná át a szenyót vagy a burgert, damaszt(nak tűnő) szalvétába csomagolva, és a kólát meteszett kristálypohárnak tűnő valamibe tölthetnéd az automatából.

Ráadásul tudod, hogy a pincérek a csokornyakkendő mögött nem mostak kezet egy hete, viszont elvárják a borravalót :-)

vén betyár 2010.06.04. 11:25:35

@Groix: Igazság szerint nem sok belepofáznivalóm lenne tapasztalatok híján /csak 1x gagytam magam befizetni, fiatalon, piásan,a messze távolban, balhéból - mint Horhy, amikor hagyta magát tetoválni/, de elméletileg úgy képzelem el, hogy a prosti akkor élvez, amikor a megcsókolt ződbékából meseszép tündér lesz.Ha meg megjátssza magát, legfeljebb vmi kis borravalóért vagy hogy törzsvendéget varázsoljon.Célja van, oka van.Normális párkapcsolatban sem tudtam az ilyesmit soha sem jónéven venni, pedig csak lehet, hogy tapintatos volt a barátnőm?:)

garbox 2010.06.04. 12:49:32

@vén betyár: Nemtom Örömlány mit szól ha szól ehhez, de skacok ti eléggé el vagytok tévedve szerintem.

gilo 2010.06.04. 13:15:15

@tiboru: Nagyon keményen fogalmazol az egész dologgal kapcsolatban. Igen, az orgazmus megjátszása hozzátartozik a színjátékhoz, gondolom én. De olykor még az is lehet, h összejön. Mert a lány annyira könnyen élvez el, vagy mert a férfi annyira bejön neki.
Megalázni meg tényleg nem szép dolog, akárkiről is legyen szó. Noha az a nő, aki erre adja a fejét, legyen felkészülve mindenre. Tényleg mindenre. De a haverod sztorija nagyon nem tetszett. Egyébként tán nem is igaz, csak a szokásos, kanbulin előadott nagymellényű duma.
@garbox: Miben vannak eltévedve?

rozsdafarku 2010.06.04. 13:38:44

@garbox: Gondolom, arra gondolsz, hogy inkább örömlánynak kellene elmagyarázni, hogy miért nem lelheti benne örömét. meg szépen elmagyarázná a fijugnak, hogy lehet azt élvezni.Gonosz vagyok egy kicsit: sok helyen olvasom férjes asszonyok panaszkodnak, hogy nem jó otthon, a férjükkel sem élvezik.És ha fizetne érte?Vagy tökidegennel, hivatásszerűen, sorozatban irigylésreméltó?Élvezhető?Fene se tudja, mit gondoljon, igaz én csak egy amatőr vagyok.

rozsdafarku 2010.06.04. 13:42:24

@rozsdafarku: Ő meg szépen elmagyarázná , kimaradt, Ő.Bocs.
Egyébként a Floating élményben megidézett izlandi lánykáktól én sem venném zokon, ha hozzámbújnának, megölelgetnének, nem kérném számon az őszinte élvezetet...

gilo 2010.06.04. 14:07:22

@rozsdafarku: Nem lehet tudni. A férjjel otthon már olyan megszokott, hogy szinte nem is érzi az ember. Valahol olvastam, hogy egy pasi panaszkodott, hogy ha a feleségét simogatja, olyan, mintha magát simogatná. Egy idegen olykor lehet, hogy éppenséggel izgatónak és élvezhetőnek bizonyul, még abban a váratlan helyzetben is, hogy fizet érte. Nem sorozatban! Csak olykor.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.04. 14:18:17

@vén betyár: :D Mennyi érdekes hozzászólás, köszönöm, hogy nálam visszafogottabb a hangnem.:D
Tudod, igazából minden nőnek az a dolga, hogy békából tündért, vagy herceget (ahogy tetszik) csókoljon. Ha ez egy röpke időre is, de sikerül, akkor az (is) bizony élvezet. Jó, igaz, ma divat hercegből békát csókolni...
@rozsdafarku: Szíved joga úgy gondolni, ahogyan. A férjes asszonyok panaszát megértem, ha hasonló gondolkodású férjeik vannak, mint az itt megjelent vagy emlegetett néhány férfi figurája. Azt gondolom, hogy aki egy kurvánál kulturálatlan, az otthon sem lesz érzelmi és értelmi intelligenciával megáldott ember.

@gilo: Szerencsés, ha a nő mindig mindenre felkészül, még egy "konvencionális" kapcsolatban is... nem mellesleg még vén betyár is kipróbálta ezt a szolgáltatást, érdekes lenne statisztikát látni az igénybevételről...
Igazából az, akinek a hozzáállása fennhéjázó, lenéző, elítélő, farizeus hozzáállás, csak élményt veszít, főleg, ha emellett tesz látogatást egy fizetős helyen...

Persze igazából fogalmam sincs, milyen is egy piros lámpás hely, tehát a véleményem nem mérvadó...

rozsdafarku 2010.06.04. 14:20:58

@gilo: Nem tudom, nekem még nem fizettek.:)Nemhogy sorozatban.:P
De valahogy neked elhiszem.Meggyőző és életszerű.

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.04. 14:21:01

@gilo: "Nem sorozatban. Csak olykor." - Persze lehet, hogy gyakran már a változatosság lenne unalmas.

rozsdafarku 2010.06.04. 14:44:06

@örömlány * oromlany.blog.hu:
Az itt megjelent hozzászólásokkal kapcsolatban meg csak annyit, hogy lehet, hogy érzékenységet sértenek, de mind őszinte, egyenes, legfeljebb egx kicsit férfiasan katonás vagy betyáros némelyik.:P

örömlány · http://oromlany.blog.hu 2010.06.04. 14:57:46

@rozsdafarku: Félreértesz. Főleg, ha az olvasott sztorik őszinte, és egyenes megnyilvánulások, mert szerintem betyáros sztorizgatásnak jók csak.:D
Vagy a kommentem sérti valaki érzékenységét?

rozsdafarku 2010.06.04. 14:59:36

@örömlány * oromlany.blog.hu:
Egyiket sem feltételezem, de lehet, hogy félreértettelek, bocs.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.10. 23:49:25

@gilo:

Ha ismernéd a haverom, tudnád, hogy ez a sztori a minimum, ami kitelik tőle :-)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2010.06.10. 23:57:39

@örömlány:

"Azt gondolom, hogy aki egy kurvánál kulturálatlan, az otthon sem lesz érzelmi és értelmi intelligenciával megáldott ember. "

Kurvából is legalább annyi féle van, mint apácából vagy földrajztanárnőből; szerintem nem lehet általánosítani. Még műkurva is van; ezek egy része blogot ír :-)

Hencegtem már egy másik blogban azzal, hogy három évig kurvákkal dolgoztam, és ezek után sem merem kijelenteni, hogy minden típusukat megismertem. De a zömük szánalmas, primitív és megbízhatatlan teremtés volt.

(Zöm = 70-80 %)

Groix · http://dysthymia.blog.hu 2010.06.11. 05:59:06

@tiboru: Lehet, hogy így van, de ez irreleváns.
Egy "szánalmas, primitív és megbízhatatlan" emberrel sem viselkedek bunkó módon, mert az én viselkedésem már engem minösít, nem a másikat.
A munkám kapcsán jórészt olyan emberekkel foglalkozom, akik mellöl mások még a metrón is elülnének. Jobban megismerve öket, általában lehet valami pozítívat, rokonszenvest találni bennük. De még ha nem is lenne így, akkor is alapvetö, hogy mindenkinek megadjam a tiszteletet.

rozsdafarku 2010.06.11. 08:09:42

@Groix: Igen, "egy szánalmas, primitív és megbízhatatlan" emberrel sem viselkedek bunkó módon...Így igaz, DE!Ahol Te élsz, ott nemigen fordulhat elő, hogy az előbb körülírt emberfajta rendszeresen és erőszakosan zaklat, akár úgy, hogy becsönget és próbál rádlőcsölni mindenféle kacatot, akár úgy, hogy mindezt az utcán, aluljáróban vagy a parkolóban teszi.A legfinomabb úri modorban tett visszautasítást sem érti, sem egyszer, sem kétszer, bunkó módon tovább erőszakoskodik.Volt már, hogy csak azért "akartam" tőle vásárolni 5 pár zoknit viszonylag ólcsón, hogy szabaduljak.Hát nem közölte, hogy amit lobogtat a kezében, az valóban 5 pár, de 1 pár kerül az általa említett árba.Néha azért elfut a méreg, különösen ha erőszakos, bunkó és nem ért a szóból és én is hasonló hangnemben küldöm el a...
Általában megszokták érteni...Csak a poén kedvéért:megértesz?:)

Groix · http://dysthymia.blog.hu 2010.06.11. 08:27:09

@rozsdafarku: Megértelek. :-)
Itt valóban nem nyomulnak rám az utcán zoknikkal.
Abba a helyzetbe viszont bele-belefutok, hogy miután hónapokon keresztül pátyolgatunk egy (jellemzöen húszonéves) drogost, a szociális szolgálattal karöltve iszonyú pénzeket beleölve mindenféle kezelöotthokban meg védett szállásokon próbáljuk elhelyezni, ahonnan viszont az ismételt visszaeséseknek köszönhetöen végül elküldik, és ezek után azt még mondja, hogy mindenröl ez a rohadt társadalom tehet, mert neki nem segít senki, akkor azért vannak bennem intenzív érzések.
De akkor sem mutatom ki ezeket - részben az a tudat is lehiggaszt, hogy nekem most csak egy félóráig kell elviselnem az ö hülységét, neki viszont tartósan együtt kell élnie vele.

rozsdafarku 2010.06.11. 08:32:15

@Groix: Fegyelmezett ember vagy és hivatásos.

vén betyár 2010.06.11. 14:47:50

@rozsdafarku: ÁLTALÁBAN igyekszem kultúremberhez méltóan viselkedni.
MÉGIS, amikor pl. a folyamatosan zsúfoltan haladó kocsisorban az autópályán jobbról megelőz vki / a leállósávban/, akkor arragondolok....,hogy hátha egy kedves ismerősöm a netről, akivel naponta csevegünk...

atttttti 2010.06.16. 00:04:14

Az egyik oldalon szoktak riportokat közzétenni erotikus szolgáltatást végző hölgyekkel.

Az egyik hölgy egy riportban azt mondta, hogy egy vendég a következő mondattal akart kedveskedni:

"Én nem vetlek meg azért, mert ilyen dolgot csinálsz!"
"Én meg nem vetlek meg azért, mert eljöttél hozzám."

Gloria Mundi · http://szexcsatakanno.blog.hu 2010.06.16. 08:26:29

@tiboru: Akkor biztos nem luxuskurvákkal volt dolgod. Inkább az utcai fajtával. Nem?
@rozsdafarku: Érdekes a zoknis dolog, múltkor egy asszony árult zoknit a buszpályaudvaron, én is gyerekkel voltam, ő is, a gyerekek kicsit kommunikáltak, ezért én is ... De nem vettem zoknit, asszem, mert nem tetszett a mintája. Aztán elgondoltam, h lehet, mégis kellett volna, és milyen szemét vagyok, az a szerencsétlen nő a kisgyerekkel ott próbálkozik, legalább vmit csinál, h megéljen. Nem volt erőszakos.
@Groix: A hivatásoddal jár, h ilyen emberekkel van dolgod, ettől függetlenül nem hiszem, h könnyű. Én nem tudnám csinálni. Riszpekt.

vén betyár 2010.06.16. 08:45:24

@atttttti: Nagyon jó, nagyon találó, szellemes válasz.@Gloria Mundi: Igen, sokszor szívesen segít az ember, még úgyis, hogy olyasmit vásárol, amit különben nem venne.Én is ismerek olyan hajléktalant, aki addig árulja a Fedél nélkül-t, amíg mind el nem fogy.Meg olyat is, aki még mindig az 1szem karácsonyi számot szorongatja és oda nem adná az istenért sem, ezzel legalizálja a koldulást.Az "árusokkal" meg soxor az a baj, hogy az árulás is csak fedőtevékenység lopáshoz.Szerencséd volt, vagy valóban 1 szerencsétlennel hozott össze a sors.

Groix · http://dysthymia.blog.hu 2010.07.04. 19:35:48

Ahogy ma körbenéztem a net masszázsos oldalain, feltünt, hogy Eszter sehol sincs már fönn, söt a "saját"szalonjának a honlapján sincs rajta.
Valószínüleg abbahagyta.
Hm.

Gramoxon 2011.09.25. 17:44:27

Hi!
I beg you please write about the best massage you have ever received in Budapest. You can of course write in Hungarian. Write please as much as you can and know about her. Do you know her background for ex, and did she tell you why she was so good? I hope you do not know that. I am a dead man since then!!!
Thanks!

Groix · http://dysthymia.blog.hu 2011.09.25. 17:53:24

@Gramoxon: Do you mean Barbara?
Well, yes, I know a lot of things about her and her background, because we spoke a lot and wrote e-mails to each other discussing various questions.
But I guess it can be things than she told for me but these are not meant to a wider public.
I suggest that you visit her, and if you are kind nice and open to her you'll know a lot about her as well.

Gramoxon 2011.09.25. 19:15:11

@Groix: Nice and kindly words about her, thank you for that, yes I meant about her. I wll visit her. However the page you directed me is currently not working. Is she a blondy?

Groix · http://dysthymia.blog.hu 2011.09.25. 19:55:36

@Gramoxon: Yes, her own page ( barbaramasszazs.mlap.hu/ ) seems being under reparation just now, but you can see her here as well: www.budapesterotic.com/ and yes, she is Barbara, the blondy one. :-)

Gramoxon 2011.09.25. 20:47:09

@Groix: Hm...Groix, you have feemail logic, I hope you do not mind I noted, sorry if opposite - I like your blog and the others' too, who are commenting it, Please try to continue!!! I was not asking her contacts, yet, just mentioned that her page was under maintenance. Nevertheless, I visited the pages you specified above and if her name is Barbara, I could read that at the photos, and also I saw that Barbara she was the blondy one, visibly, the only one who was blondy. It is a pitty I am now very very far (in mind at least), but soon I am scheduling her to meeting with.